Sesterská společnost skupiny Tlapnet má v týmu dostatek kvalifikovaných a flexibilních techniků a specialistů v celém spektru informačních technologií pro pokrytí kompletní nabídky služeb v oblasti správy sítí a počítačových parků, kterou nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům.
Outsourcing služeb se vždy snažíme dodávat v uceleném balíčku tak, aby zákazníci potřebovali jen jediný kontakt, na který se můžou obrátit vždy, když něco potřebují.
Návrh a realizace počítačových sítí – zajištění spolehlivé infrastruktury s využitím metalických, bezdrátových i optických technologií.
Tvorba a zavedení serverového řešení – analýza potřeb a implementace odpovídající serverové architektury pro plynulý provoz.
Efektivní správa pracovních stanic – optimalizace využití výkonu a provozních nákladů koncových zařízení.
Tisková řešení na míru – návrh a implementace tiskového prostředí s důrazem na dostupnost, úspornost a zabezpečení.
Správa softwarového prostředí – údržba a dohled nad aplikačním a operačním softwarem včetně aktualizací a licencí.
Pravidelná hardwarová údržba – kontrola a profylaxe veškerého IT vybavení pro zajištění jeho dlouhodobé funkčnosti.
Zálohování klíčových dat – pravidelné bezpečné zálohy důležitých firemních informací a dokumentů.
Školení zaměstnanců – zvyšování kompetencí uživatelů i administrativy v používání systémů a technologií.
Při outsourcingu jsou se zákazníkem nejčastěji uzavírány tyto typy vztahů
paušální správa - pravidelné návštěvy a údržba počítačové sítě a parku dle dohodnutého harmonogramu
správa na vyžádání - výjezdy techniků na vyžádání zákazníka zcela bez paušálu, platba na základě strávených hodin
pravidelná správa - ekvivalent paušální správy s platbou na základě stráveného pracovního času
vzdálená správa – základní záchrana kdy technik pomocí aplikace vzdálené plochy řeší problémy u zákazníka, aniž by musel být fyzicky přítomen
značná úspora času i prostředků
telefonní pomoc – máme v nabídce pomoc po telefonu jak v režimu „v pracovní době“ tak i prémiově 24/7. Fundovaný technik dokáže vždy poradit
případně instruovat telefonicky
garance servisního zásahu a flexibilita specialistů (tzv. SLA)