Správa sítí a firemní servis

Sesterská společnost skupiny Tlapnet má v týmu dostatek kvalifikovaných a flexibilních techniků a specialistů v celém spektru informačních technologií pro pokrytí kompletní nabídky služeb v oblasti správy sítí a počítačových parků, kterou nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům.

Outsourcing služeb se vždy snažíme dodávat v uceleném balíčku tak, aby zákazníci potřebovali jen jediný kontakt, na který se můžou obrátit vždy, když něco potřebují.

257915.jpg
Přehled našich služeb v oblasti outsourcingu
  • Návrh a realizace počítačových sítí – zajištění spolehlivé infrastruktury s využitím metalických, bezdrátových i optických technologií.

  • Tvorba a zavedení serverového řešení – analýza potřeb a implementace odpovídající serverové architektury pro plynulý provoz.

  • Efektivní správa pracovních stanic – optimalizace využití výkonu a provozních nákladů koncových zařízení.

  • Tisková řešení na míru – návrh a implementace tiskového prostředí s důrazem na dostupnost, úspornost a zabezpečení.

  • Správa softwarového prostředí – údržba a dohled nad aplikačním a operačním softwarem včetně aktualizací a licencí.

  • Pravidelná hardwarová údržba – kontrola a profylaxe veškerého IT vybavení pro zajištění jeho dlouhodobé funkčnosti.

  • Zálohování klíčových dat – pravidelné bezpečné zálohy důležitých firemních informací a dokumentů.

  • Školení zaměstnanců – zvyšování kompetencí uživatelů i administrativy v používání systémů a technologií.

20402.jpg
Správa sítí

Při outsourcingu jsou se zákazníkem nejčastěji uzavírány tyto typy vztahů

  • paušální správa - pravidelné návštěvy a údržba počítačové sítě a parku dle dohodnutého harmonogramu

  • správa na vyžádání - výjezdy techniků na vyžádání zákazníka zcela bez paušálu, platba na základě strávených hodin

  • pravidelná správa - ekvivalent paušální správy s platbou na základě stráveného pracovního času

Navíc ke správě sítě
  • vzdálená správa – základní záchrana kdy technik pomocí aplikace vzdálené plochy řeší problémy
u zákazníka, aniž by musel být fyzicky přítomen

  • značná úspora času i prostředků

  • telefonní pomoc – máme v nabídce pomoc po telefonu jak v režimu „v pracovní době“ tak
i prémiově 24/7.  Fundovaný technik dokáže vždy poradit

  • případně instruovat telefonicky

  • garance servisního zásahu a flexibilita specialistů (tzv. SLA)

106408.jpg